telefon: (86) 216 54 08 / email: oddzdzieci@mbp-lomza.pl

Galeria

Biblioteka Główna

Czytanie na śniadanie

Wakacyjne czytanie na śniadanie. Wraz z uczestnikami wyruszyliśmy na wieś. Poznaliśmy mieszkające tam zwierzęta. Wykonaliśmy portrety kaczek. Był czas na zabawę i gry Dziękujemy za wspólny czas!!! [gallery columns="2" size="large"...

Lato z Biblioteką 2024 – O Mamma Mia! Jesteśmy we Włoszech cz.2

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Dzisiaj kontynuowaliśmy naszą podróż po słonecznej Italii Zgłębialiśmy naszą wiedzę na temat ojczyzny Leonarda Da Vinci i makaronu. Dowiedzieliśmy się: - co oznacza powiedzenie "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu" - kto...

Lato z Biblioteką 2024 – O Mamma Mia! Jesteśmy we Włoszech cz.1

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Dzisiaj wybraliśmy się w podróż do słonecznych Włoch Uczestnicy zajęć dowiedzieli się: - dlaczego Włochy nazywane są Włochami ? - skąd wzięła się nazwa nutella i espresso ? - co robią Włosi podczas siesty ? Zwiedziliśmy...

Czytanie na śniadanie

Wakacyjne czytanie na śniadanie Wraz z uczestnikami przenieśliśmy się dzisiaj nad morze. Poznaliśmy przygodę "Kamilki na plaży". Zainspirowani jej przygodami wykonaliśmy przepiękne morskie krajobrazy. Był czas na zabawę, gry i mnóstwo radości!!! Pięknie dziękujemy za...

Lato z Biblioteką 2024 – W kraju kwitnącej wiśni cz.2

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Zakończyliśmy dzisiaj zwiedzanie Japonii. Uczestnicy zajęć poznali dzień z życia japońskiego dziecka. Podczas zabawy " Do sąsiada" rysowały portrety japońskich rówieśników. Dowiedziały się czym jest "złamany papier" - to...

Lato w Bibliotece 2024 – W kraju kwitnącej wiśni cz.1

LATO Z BIBLIOTEKĄ "W 10 spotkań dookoła świata" Nasza wakacyjna podróż trwa. Dzisiaj wylądowaliśmy "W Kraju Kwitnącej Wiśni". Dzięki wspaniałemu "przewodnikowi"- książce Zofii Fabiańskiej- Micyk dzieci dowiedziały się: 1. Co oznacza czerwona kropka na japońskiej...

Czytanie na śniadanie

Wakacyjne "Czytanie na śniadanie" W letnim klimacie przeczytaliśmy historię o skocznej piłce. Po czytaniu był czas na zabawy z piłką. Dzieci wykazały się niezwykłą sprawnością w pokonywaniu toru przeszkód i trafnymi rzutami do celu. Dobra robota!!! Jak zawsze na...

Lato w Bibliotece 2024 – Byli sobie Indianie cz.2

LATO Z BIBLIOTEKĄ "W 10 spotkań dookoła świata" Zafascynowani światem Indian ćwiczyliśmy indiański taniec, dzięki książkom poznawaliśmy bliżej ich życie codzienne. Używając koralików, kolorowych sznurków, piórek, muszelek, kartonowych elementów i wyobraźni...

Lato w Bibliotece 2024 – Byli sobie Indianie cz. 1

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Dziś byliśmy w indiańskiej wiosce. Wódz Mądry Orzeł przedstawił nam indiańską kulturę, tradycje i opowiedział o codziennym życiu Indian. Mądry Orzeł zaprosił nas do tipi i opowiedział historię powstania totemu swojego...

Czytanie na śniadanie

WAKACYJNE "Czytanie na śniadanie" – spotkania dla najmłodszych miłośników książki. Dzieci poznały przygody pewnej dziewczynki, która marzyła o byciu architektką. Uczestnicy zaprojektowali swoje własne domy Dziękujemy za wspólny czas i zabawę. Zapraszamy za tydzień !...

Lato w Bibliotece – Afryka Dzika cz.2

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Za nami kolejne wakacyjne spotkanie ph. "Afryka dzika" Dzisiaj kontynuowaliśmy naszą wyprawę. Własnoręcznie wykonana gra planszowa zabrała nas w podroż po Czarnym Lądzie - zwiedziliśmy między innymi Egipt, Tunezję,...

Lato w Bibliotece 2024 – Afryka Dzika cz.1

LATO W BIBLIOTECE "W 10 spotkań dookoła świata" Za nami pierwsze wakacyjne zajęcia ph. "Afryka dzika" Rozmawialiśmy o naszych wakacyjnych planach i o tym co niezbędne w wakacyjnej walizce. Udaliśmy się do Afryki - poznaliśmy wiele ciekawostek na temat Czarnego Lądu i...

Czytanie na śniadanie

"Czytanie na śniadanie" – spotkania dla najmłodszych miłośników książki. Dzieci poznały dziś przygody świnki, która chciała być czysta. Uczestnicy wykonali jej portrety. Dziękujemy za wspólny czas i zabawę. Zapraszamy za tydzień ! [gallery columns="1" size="large"...

Coś z niczego

Ostatnie przedwakacyjne zajęcia ,,Coś z niczego" Dzisiaj dzieci wykonały Wyplatanki- przeplatanki i inne wariacje na wakacje. Kreatywność i fantazja naszych uczestników nie znała granic. Na kolejne zajęcia "Coś z niczego" zapraszamy we wrześniu. [gallery columns="2"...

Czytanie na śniadanie

"Czytanie na śniadanie" – spotkania dla najmłodszych miłośników książki. Dzisiaj świętowaliśmy zbliżający się Dzień Ojca. Dzieci poznały książkę "Tato, jak robi żaba?" napisaną przez Guido Van Genechten'a.. Uczestnicy wykonali piękne krawaty dla taty. Dziękujemy za...

Uwaga

Drodzy Czytelnicy Od czerwca do sierpnia 2024 r. zmieniają się godziny otwarcia biblioteki w okresie wakacji. Prosimy o zapoznanie się z obowiązującym czasem otwarcia agend biblioteki.

Coś z niczego

"Coś z niczego" kreatywne, plastyczne zajęcia dla dzieci w wieku 6-12lat. Na dzisiejszym spotkaniu dzieciaki stworzyły oryginalną i wyjątkową ramkę do zdjęcia. Po skończonej pracy był czas na puzzle, gry planszowe i wspólne zabawy. Pięknie dziękujemy za wspólnie...

Podsumowanie konkursu plastycznego ph. “Przyjaciele z naszej łąki”

PODSUMOWANIE KONKURSU PLASTYCZNEGO "PRZYJACIELE Z NASZEJ ŁĄKI" Dzisiaj w naszej bibliotece odbyło się podsumowanie konkursu plastycznego "Przyjaciele z łąki" skierowanego do dzieci z łomżyńskich przedszkoli i zespołów przedszkolnych. Każdy mały ilustrator miał za...

Przyjaciel potrzebny od zaraz – lekcje biblioteczne

"Przyjaciel potrzebny od zaraz" lekcje biblioteczne z okazji Dnia Przyjaciela obchodzonego 9 czerwca Uczestnikami spotkań byli uczniowie i przedszkolaki z łomżyńskich szkół i przedszkoli Szkoła Podstawowa nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży Szkoła Podstawowa nr 7 im....

Czytanie na śniadanie

Czytanie na śniadanie – spotkania dla najmłodszych miłośników książki. Dzieci poznały dziś przygody krokodyla Maksa. Wykonały jego piękne portrety. Dziękujemy za wspólny czas i zabawę. [gallery columns="1" size="large"...

Nowości

Zapraszamy po nowości

English with Dora

HOLIDAY "English with Dora" - nauka, wsparcie, zabawa - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas IV - VI, poniedziałki, godz. . SEE YOU AFTER HOLIDAY

Coś z niczego

Zajęcia kreatywne w bibliotece "Coś z niczego" "Porozmawiajmy o książkach, Tygrysie!" Dziękujemy za spotkanie i zapraszamy już za tydzień, 15.06

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom – relacja cz.3

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom Relacja z dzisiejszego spotkania ph. "Porozmawiajmy o książkach, Tygrysie " w ramach XXIII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom Naszym gościem była Pani Agnieszka Chojnowska - instruktor ds. plastyki Pracownia Plastyczna...

Czytanie na śniadanie

"Tygryskowe" Czytanie na śniadanie – spotkania dla najmłodszych miłośników książki. Zgodnie z hasłem trwającego obecnie Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania naszym bohaterem był tygrysek. Dzieci poznały książkę "Tygrysiasta kapela" Wykonały piękne portrety. Dziękujemy za...

English with Dora

DO YOU DO ANY SPORTS ?? "English with Dora" - nauka, wsparcie, zabawa - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas IV - VI, poniedziałki, godz. . SEE YOU NEXT MONDAY

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom- relacja cz.2

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom Relacja z kolejnego spotkania ph. "Porozmawiajmy o książkach, Tygrysie " w ramach XXIII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom. Naszym gościem była Pani Edyta Majewska - grafik komputerowy Stowarzyszenie "Stopka", która...

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom- relacja cz.1

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom Relacja z dzisiejszego spotkania ph. "Porozmawiajmy o książkach, Tygrysie " w ramach XXIII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom, którego celem jest zaszczepienie i pielęgnowanie w młodych czytelnikach zamiłowania do...

Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom

Dziś - 1 czerwca - rozpoczynamy XXIII Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom. (1 - 7 czerwca), który w tym roku odbywa się pod hasłem „Porozmawiajmy o książkach, Tygrysie!” nawiązującym do tytułu Grand Prix VI Konkursu im. Astrid Lindgren – „Porozmawiajmy o sztuce,...

Media społecznościowe

Pozostałe informacje o działalności Oddziału dla Dzieci i Działu Zbiorów Specjalnych Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łomży znajdziesz na naszych kontach w mediach społecznościowych.